Leveringskosten

De WijnGoeroe hanteert geen minimaal bestelbedrag. Sinds kort is het bovendien mogelijk om per fles te bestellen. Boven de € 75,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Voor bestellingen in Nederland, brengen wij € 9,50 (per afleveradres) in rekening bij een bestelling onder de € 75,-. Bestellingen worden door onze eigen bezorgdienst of met Flespakket (PostNL) naar het door jou opgegeven adres in Nederland verzonden. Dit kan natuurlijk ook een werkadres zijn.

Neem contact met ons op voor de mogelijkheden en kosten voor levering in het buitenland.

Neem ook contact met ons op wanneer je een artikel wilt bestellen in afwijkende (geschenk)verpakkingen. Er gelden dan afwijkende en nader door De WijnGoeroe vast te stellen bezorgkosten.

Het is ook mogelijk de bestelling zelf bij ons Wijnpakhuis op te halen. De leveringskosten komen dan uiteraard te vervallen.

Levering en verpakking

Wij leveren zelf en/of maken gebruik van Flespakket (PostNL) als transporteur.
De wijnen worden in stevige dozen geleverd. (In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat de bestelling in delen aankomt, bij een veelvoud van 6 flessen.)

Aflevering vindt als volgt plaats:

Bestellingen worden binnen Nederland afgeleverd op een door jezelf aan te geven adres.

Wij streven ernaar de order binnen 3 werkdagen op het aangegeven adres te bezorgen. Overschrijding van enige leveringstermijn geeft geen recht op schadevergoeding en evenmin het recht de bestelling te annuleren.

Bij bezorging van je bestelling wordt er door de pakketbezorger gecontroleerd op je leeftijd. Pakketten met alcoholhoudende dranken mogen alleen afgegeven worden aan personen van boven de 18 jaar. Het pakket kan dus niet zomaar bij de buren worden afgegeven of ergens rondom het huis worden neergezet.

Indien er niemand thuis is, wordt je bestelling afgeleverd bij een PostNL afhaalpunt alwaar deze door personen van boven de 18 jaar afgehaald kan worden.

De bestellingen dienen na ontvangst door jou zelf gecontroleerd te worden. Klachten dienen, op verval van het recht tot reclameren, binnen 72 uur na ontvangst aan De WijnGoeroe medegedeeld te worden. De WijnGoeroe is niet tot nakoming gehouden en is niet gehouden tot vergoeding van enige schade, indien de bestelling door overmacht niet, niet juist of niet volledig kan worden geleverd. Behoudens in geval van grove schuld of ernstige nalatigheid is de verplichting tot schadevergoeding door De WijnGoeroe terzake van het niet, niet juist of niet volledig leveren van een bestelling beperkt tot de waarde van de betreffende bestelling.

Een bestelling zelf ophalen

Bij De WijnGoeroe kan je een bestelling ook zelf ophalen.
Deze keuzemogelijkheid heb je bij het plaatsen van een bestelling.

De leveringskosten komen dan natuurlijk te vervallen.

De bestelling kan uitsluitend op afspraak en op vertoon van de bevestigingsmail bij ons worden opgehaald in ons Wijnpakhuis aan de Schuttevaerweg 23, 3044 BA te Rotterdam.

Wanneer de bezorging niet slaagt

De chauffeur doet een kaartje in de bus waarop is vermeld dat hij tevergeefs langs is geweest om een pakket te bezorgen. Hij zal de volgende werkdag of in de ochtend of in de middag opnieuw langs komen.
Indien ook de tweede bezorgpoging niet slaagt doet de chauffeur de chaufeursmededeling in de bus waarop is vermeld dat hij voor de tweede keer tevergeefs is langs geweest. Hierin wordt verzocht om contact op te nemen met het betreffende depot om de aflevering te bewerkstelligen.

Dit kan ondermeer zijn door een afleverdatum af te spreken waarop de geadresseerde wel thuis is, of een ander afleveradres, of zelf afhalen op het depot of het verstrekken van een eenmalige machtiging aan het depot om het pakket op een door de geadresseerde aan te geven plek achter te laten.

Maar om dit natuurlijk te vermijden is het ook mogelijk om de bestelling op je werkadres te laten leveren! Het juiste afleveradres kan je bij de bestelling opgeven.